miercuri, 9 august 2017

Cimitirul Vesel de la Sapanta,Maramures.23 iulie 2017.

La Sapanta am vizitat Cimitirul Vesel ,Valtorile si apoi seara am campat pe malul raului la iesirea din Sapanta inspre munte.Biserica e in constructie,Valtorile sunt dificil de gasit si se pare ca sunt acum pe proprietatea privata a cuiva,era o poarta deschisa pe care am intrat la ele.De aceea nu am zabovit prea mult si am iesit de acolo.In rest comert stradal cu obiecte vestimentare specifice locului si mare aglomeratie in zona Cimitirului Vesel.O postare aparte am rezervat Manastirii Peri din Sapanta,unde se afla cea mai inalta biserica de lemn din tara.

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...