marți, 22 august 2017

Din Gilau la Marisel (Lacurile Gilau,Somesul Cald si Tarnita ),25 iulie 2017.

In drum spre Marisel am oprit de cateva ori trecand pe langa lacurile de la Gilau ,Somesul Cald si Tarnita.Imi doream sa le vad ,sa zabovesc pe malul lor ,la Tarnita chiar sa urc undeva pe o culme la un loc de belvedere dar nu a fost posibila oprirea deoarece ne grabeam sa ajungem undeva sa campam pentru noaptea ce urma sa vina ,asa ca am ales drumul spre Marisel .Poate cu alta ocazie sa stau mai mult in zona care e de o frumusete rara ,ceea ce reiese din modestele mele poze.
 Lacul Gilau.

 Barajul de la Gilau.

 Lacul Somesul Cald.
 Pe barajul de la Somesul Cald.
 Lacul Somesul Cald si barajul de la Tarnita.
 Barajul lacului Tarnita.

 Vedere spre Somesul Cald de pe barajul Tarnita.Jos ,lacul Tarnita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...