marți, 22 august 2017

Din Marisel,jud.Cluj prin Pasul Transursoaia in com.Horea,jud.Alba.26 iulie 2017.

Dupa o noapte rece in cort la Marisel am coborat spre Belis  trecand prin satele Poiana Horea  si Matisesti printr-o padure de brazi prin Pasul Transursoaia ajungand in com.Horea ,jud.Alba.In Horea am urcat in satul Fericet la Casa Memoriala Horea.Am ratat lacul Belis-Fantanele deoarece am coborat spre sud .Poate cu alta ocazie il voi vedea ....
 Monumentul lui Avram Iancu din Marisel,langa care am campat.




 Un izvor coborand spre Poiana Horea.




 Poiana Horea.



















 Coboram prin satul Matisesti spre Horea.




 Biserica veche in Horea.




 Traseu marcat recent ce duce la locul in care s-a prabusit avionul pilotat de Adrian Iovan.
 Centrul loc.Horea.
 Bustul marelui patriot Horea ,napadit de vegetateie ,acoperit aproape in intregime ,pe care cu greu il gasesti ,il vezi din sosea .Pentru a face poze a trebuit sa ma strecor pe sub crengile unui corcodus .Poate aude domn primar din Horea  si face un efort sa-l scoata din balarii ca sa-l vada trecatorii !!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...