marți, 22 august 2017

Gradina Botanica din Jibou,jud.Salaj.

Dimineata devreme eram la poarta Gradinii botanice din Jibou si asteptam sa se deschida sa o vizitam .Aflam ca nu putem vizita serele deoarece se aplica tratamente chimice astfel ca ne multumim si cu restul ,cumparam bilete si pana sa ajungem langa sere ne prinde ploaia...Cred ca ne-a  plouat de vreo trei ori pana am incheiat vizita ,dupa care a iesit soarele.Alte gradini botanice nu am vazut inca sa pot face o comparatie.E destul de intinsa ,sunt speciile de plante etichetate,insa foarte multe aproape uscate probabil a trecut sezonul lor de inflorire.Mi-au placut in mod deosebit lacurile cu nuferi si lotusi ,incercand sa imite gradinile chinezesti.Se intinde pe o suprafata destul de mare asa ca iti ia ceva timp sa treci totul in revista .
































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...