vineri, 11 august 2017

Gradina Zmeilor ,Muntii Meses,Jud.Salaj.25 iulie 2017.

Dupa o noapte in cort sub furtuna dezlantuita ,pe un deal in satul Baica ,am plecat spre Galgaul Almasului sa vedem si noi Gradina Zmeilor din Muntii Meses.Stiam si noi ca reprezinta  un monument al naturii si face parte dintr-o arie naturala protejata.E atat de bine protejata de tufe si vegetatie ca doar de sus din poteca marcata abia ca se vad varfurile formatiunilor .Am coborat apoi si ne-am intors pe la baza lor,dar din pacate nu se vedeau de balariile si tufele ce cresc in voie intre poteca si interesantele formatiuni geologice.Pacat ca zona nu e pusa in valoare asa cum ar trebui sa fie pentru vizitatori,ca prin multe alte locuri in tara noastra ....





































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...