vineri, 25 august 2017

In Cheile Intregalde,29/30 iulie 2017

Dupa Cheile Rametului am ajuns seara in Cheile Intregalde unde am campat pe fasia ingusta dintre parau si drumul pe care fiecare masina care trecea lasa un nor gros de praf.Era cam tarziu sa mai cautam alt loc asa ca n-am avut de ales.Deja in chei era umbra ,doar varfurile stancilor mai erau luminate de soare.Peste noapte a fost foarte frig ,dimineata am asteptat razele soarelui care sa ne mai incalzesca un pic,apoi am strans corturile si am plecat spre casa ,fiind ultima noapte dormita in cort din cele noua din acest circuit prin tara.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...