luni, 7 august 2017

O noapte la cort in Pasul Rotunda in Muntii Rodnei,19 iulie 2017

Am plecat din Brasov dimineata ,ne-am oprit doar in Nasaud sa vizitam Casa Memoriala Liviu Rebreanu ,apoi ne-am abatut din drum in satul Cosbuc unde am vizitat Casa Memoriala a poetului George Cosbuc , in Sangeorz Bai ne-am refacut proviziile cu apa minerala apoi prin Rodna,Sant si seara eram in Pasul Rotunda.Aici ,dupa o zi caniculara am simtit adevarata racoare a muntelui ,mai ales spre dimineata cand chiar a trebuit sa mai pun ceva peste sacul de dormit,a fost chiar foarte rece.Dimineata am coborat in DN18 Carlibaba -Pasul Prislop ,o sosea la care se lucreaza pe multe segmente si se circula greoi,pe care am urcat in Pasul Prislop.

 Ne apropiem de Muntii Rodnei.


 Raul Somes.






 Pasul Rotunda.








 Dimineata pe racoare dupa o noapte deosebit de rece.


 Asteptam cu interes primele raze de soare....
 Coboram din Pasul Rotunda in DN18.


 Ajungem in DN18 la asfalt....

 Pana sus in Pasul Prislop soseaua e in lucru ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...