marți, 22 august 2017

O noapte pe deal in Dumesti (Salciua de Jos),26 iulie 2017.

Din Salciu de Jos urcam spre satul Dumesti dupa o prima ratare a drumului (era surpat intr-o curba si nu vedeam daca se continua).Aici in varful dealului am gasit un peisaj de vis.Am campat ,am aprins un foc mic iar seara si dimineata am fost fascinati de ceea ce vedeam de aici.Dimineata am coborat la Cascada Dalbina si Vanatarile Ponorului.




 Salciua de jos.








 Manastirea la baza Bedeleului,in dreapta jos e Huda lui Papara.



 Muntele Bedeleu in razele asfintitului.Maine vom urca la Poarta Zmeilor!
 Stancariile Bedeleului.



 Cafeaua mea de dimineata.












 Vedere spre Posaga si Scarita Belioara ,pe care le-am ratat din cauza ploii.
 Scarita Belioara.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...