marți, 22 august 2017

In com.Marisel,jud.Cluj,25 iulie 2017.

Ajunsi sus in comuna MARISEL am gasit chiar pe una din ulitele satului un loc mai retras pentru pus cortul dar Marius nu a vrut aici,asa ca am plecat mai departe pe drumul spre Belis si  am campat langa Monumentul lui Avram Iancu (Fantanele) loc unde se tine o mare sarbatoare populara pe timpul verii.Peste noapte s-a lasat un frig de nu-mi venea sa ies din sacul de dormit ,asa ca am asteptat razele soarelui sa mai incalzeasca atmosfera.Aici ,ascuns sub o platforma cu masa si acoperis(loc de popas) am gasit un catelus abandonat ,flamand si pricajit ,pe care l-am saturat noi in acea zi,mai departe nu stiu cum va supravietui aici,mai ales la iarna cand nu circula aproape nimeni.La plecare am urcat pe un drum foarte rau pana la manastirea ce se vedea pe culme,care e in faza de constructie.Ne-am intors apoi in Marisel ,am mai facut cateva poze ,Marius a cumparat lapte ,apoi am coborat spre Belis , Poiana Horea ....









 Aici era un loc fain de pus cortul ,nu erau case in apropiere....si precis ca era si mai cald peste noapte !








 Am campat aici in locul cel mai inalt in marginea padurii .


 Monumentul lui Avram Iancu.

 Seara ne-am incalzit in jurul focului.


 Dimineata pe racoare...



 Cafeaua mea de dimineata.
 Catelusul cel mic si flamand.Care l-ati abandonat aici sunteti oameni fara inima !


 Manastirea in constructie.













 Cabana Motilor.



 In coborare spre Belis oprim la izvor sa ne refacem proviziile cu apa,apoi  vom ajunge in Poiana Horea sat apartind com.Belis din jud.Cluj.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...