marți, 8 august 2017

Pasul Prislop,Muntii Rodnei.20 iulie 2017

A doua zi a circuitului prin tara ,voi ajunge din Pasul Rotunda in Statiunea Borsa de unde voi urca in Muntii Rodnei ,asa ca azi vom traversa muntii prin Pasul Prislop.Aici,se gasesc, in incinta manastirii cat si in imprejurimi utilaje grele si gramezi de materiale apartinand santierului ce modernizeaza soseaua DN18.Din aceasta cauza nu prea am posibilitatea de a reda prin poze frumusetea locului ,din pacate.
Plecam spre Pasul Prislop.

























 Banuiesc ca e vf.Pietrosul Rodnei in poza de mai sus pe care intentionez sa urc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...