miercuri, 9 august 2017

Pe Valea Vaserului cu Mocanita ,22.07.2017.

Ajunsi la Viseul de Sus pe la orele 10 pe o caldura naucitoare am prins ultimul trenulet din cele 5 care circula intr-o zi.Si cum a fost ultimul nu am avut parte de vagoane deschise si nici de adevarata locomotiva cu aburi .Credeam ca Valea Vaserului e racoroasa ,dar nici vorba de racoare.....Biletul costa 55 lei/pers . si 47 lei pentru pensionari.Pana la statia Paltin ,adica ultima,am mai avut parte de doua  opriri de cateva zeci de minute ,dar caldura era si mai insuportabila,multi se racoreaua in apa Vaserului ,ca umbra nu gaseai prin zona....In statia Paltin am stat cam doua ore ,aici gaseai cate ceva de mancare dar trebuia sa stai la niste cozi imense....noroc ca am avut ceva la mine de mancare.Nu m-a impresionat la modul la care ma asteptam ,la faima care o are Mocanita.


































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...