marți, 8 august 2017

Pe vf.Pietrosul Rodnei,21 iulie 2017.

Dupa o noapte dormita bine la Manastirea Pietroasa,dimineata am inceput urcarea spre vf.Pietrosul Rodnei la alt.de 2303 m.Drumul prin padure  a fost destul de lung pana ala Statia Meteo sub o caldura greu suportabila ce ne-a facut sa transpiram serios schimband mai multe bluze .Odata ajunsi in caldare la lacul Iezer aerul a devenit mai respirabil si din cand in cand mai venea cate o briza rece de sus care ne mai inviora.Mai rau a fost in zona serpentinelor .sus,unde nu mai adia vantul.Muntele era plin de flori din cele mai variate specii,pe unele le-am vazut pentru prima data ,aici.Marmotele s-au dat in spectacol ,scotand tipete de avertizare .La coborare chiar am surprins una in fotografie .Seara la coborare in partea de jos la marginea padurii am gasit afine din belsug.Ne-am grabit insa,deoarece trebuie sa plecam la drum mai departe pentru a gasi un loc de campare,lucru ce nu e asa usor de rezolvat ,in cele din urma am campat in Salistea de Sus pe marginea unei ape ,in zona pietei saptamanale.



Cicerbita alpina.
Dactylorhiza viride.

Phyteuma wagneri.
Achillea distans.


Silene dioica.
Epilobium alpestre.
Erigeron uniflorus.
Statia meteo.


Aconitum moldavicum s.l.




Silene nivalis.
Lacul Iezer.

Gentiana punctata.
Sempervivum marmoreum.










Lacul Iezer vazut de sus.










Marmota santinela !
Hypericum richeri subs.grisebachii.




Epipactis helleborine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...