vineri, 25 august 2017

Prin Cheile Rametului si Brana Caprelor.29 iulie 2017.

Dupa o scurta vizita la manastire am ajuns in Cheile Rametului.Am parcat masina la cca.200 m distanta ,apoi pe jos cu multa lume in jur am intrat in cheile ce ne erau complet necunoscute.Stiam ca trebuie neaparat sa trecem prin apa asa ca m-am incaltat special pentru asta.In schimb Viorica si Marius aveau incaltari de munte doar.In prima parte a cheilor se inainteaza destul de usor ,apoi incepe zona mai abrupta unde valea e plina ochi cu apa si trebuie sa mergi pe peretii amenajati cu scoape si cabluri.La un moment dat m-am saturat sa merg agatata de pereti si am luat-o de-a dreptul prin apa.Apa era foarte rece si mi-au inghetat instantaneu picioarele ,acum cautam soarele sa le incalzesc....Ajungem la un moment dat pe peretele din dreapta tot pe cabluri si surpriza ! Cablul era rupt chiar intr-un punct dificil unde peretele facea un mic cot.Am studiat eu problema si am realizat ca nu puteam trece pe sus ,trebuia sa ma las in apa ,problema era ca nu stiam cat e de adanca apa si nu-mi doream sa-mi ud lenjeria intima.:))) Am incercat totusi sa trec aruncandu-ma cu cablul inainte spre o scoaba ,dar nu am ajuns sa ma prind de ea si am cazut tinandu-ma de cablu in apa ,care era destul de adanca dar nu chiar pana in talie.Am iesit pe un bolovan ,acum pe pereti stateau agatati ca liliecii Viorica si Marius.Mi-au strigat ca se intorc inapoi ca nu vor sa ajunga in apa cu bocancii .Pana la urma au trecut prin apa si ei.Aici se intampla un episod hazliu si nu prea....Marius a sarit de pe un bolovan pe altul si a cazut in apa !.In capatul cheilor am urcat pe Brana Caprelor ,un spectaculos traseu pe o panta foarte inclinata dar destul de sigura ,poteca fiind marginita pe partea cu panta de numeroase tufe de care te puteai tine la nevoie.Coborarea in chei e mai dificila dar sunt amenajate sectoare cu cabluri de care te poti folosi.Tin sa precizez ca in perioada asta cheile au avut un volum destul de redus de apa,nivelul apei poate creste in alte perioade cu aproape un metru.A fost o experienta interesanta acest traseu pentru noi.








































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...