marți, 22 august 2017

Salciua de Jos, Huda lui Papara si Manastirea Sub Piatra.26 iulie 2017.

Din Salciua de Jos pe un drum impracticabil,ingust cu gropi si santuri ,bolovanos ,am ajuns cu masina pana la manastire.Am parcat si am coborat in vale la pestera Huda lui Papara.Pestera e complet inundata ,din ea iese paraul ce intra de peste deal in subteran la baza Vanatarilor Ponorului din Cascada Dalbina.Scarile amenajate pe peretele stancos au fost luate de apa asa ca doar de la distanta se mai poate admira imensa pestera!Ne intoarcem si incercam sa gasim drumul spre satul Dumesti dar il ratam prima data deorece o portiune de drum chiar in curba a fost luat de apa si l-am vazut de netrecut .Apoi discutand cu un localnic ,l-am abordat din nou si aveam sa constatam ca dupa curba drumul continua si era in perfecta stare .Asa am ajuns in culmea dealului unde am campat o noapte intr-un loc de vis ,locul care m-a fascinat si oricand m-as intoarce acolo !




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...