sâmbătă, 26 august 2017

Tinovul Mohos si ursii de la Lacul Sfanta Ana,13 aug.2017.

Si daca tot am ajuns aici ,in poiana de la Lacul Sfanta Ana ,am coborat la Tinovul Mohos unde am cumparat bilet de intrare iar ghidul ne-a condus prin rezervatie,ne-a dat explicatiile necesare si am gustat din afinele si merisoarele coapte.Apoi am coborat la lac unde am avut surpriza sa vedem ursii care cautau de mancare prin cosurile cu gunoaie iar cativa turisti iresponsabili urmarindu-i pana in padure pentru a face  selfie cu ei ....

























Coboram la lacul Sfanta Ana.


















 Ursoaiaca cu puiul .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...