sâmbătă, 26 august 2017

Vizitand Cetatea de Balta (castel),Blajul si Mediasul la intoarcere in Brasov,30 iulie 2017.

In drum spre Brasov la intoarcere din Apuseni am trecut prin Blaj unde am vizitat Monumentul de pe Campia Libertatii ,apoi am trecut pe la Cetatea de Balta unde stiam ca exista un castel care era defapt inchis,se viziteaza doar in grup organizat si anuntat din timp,apoi am intrat in Medias unde vroiam sa mancam la un restaurant in centrul orasului pe o terasa dar lipsa promptitudinii unor ospatari ne-a facut sa renuntam asa ca am luat masa la Sighisoara.A fost o zi caniculara,petrecuta in masina ,in final seara am ajuns acasa dupa 11 zile de umblat prin tara.Mentionez doua aspecte foarte importante ,bine de stiut pentru cei care trec pe aici ! In Blaj ,sus pe deal se afla monumentul dedicat  lui Avram Iancu.Pentru a face fotografii trebuie sa iesi din sosea pe un tapsan cu iarba .Aici sunt doua gauri in pamant adanci ,invizibile deoarece sunt inguste si acoperite de iarba,unde Viorica incercand sa prinda in poza crucea a cazut cu piciorul in una din gauri pana la genunchi s-a dezechilibrat si a venit cu aparatul foto in banda metalica de pe marginea soselei.Nu pot intelege cine a facut aceste gauri foarte periculoase intr-un loc frecventat de turisti!!!!!!!!!!!!!Asta in BLAJ! In MEDIAS ,am intrat cu masina pana in centrul orasului dupa care la iesire am dat de bariera si nu mai puteam iesi.La intrare era o bariera dar era ridicata ceea ce noi nu am observat.In centrul orasului au acces  doar riveranii cu masini,dar noi nu aveam de unde sti acest aspect!










































































 Cetatea de Balta,jud.Mures.

 Medias,jud.Sibiu.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...