marți, 17 octombrie 2017

Pe culmi nemarcate in Racadau,29.09.2017

O tura prin paduri pe drumuri lasate de TAF-uri cu plecare din cartierul Valea Cetatii (Racadau).Din drumul forestier am luat-o la dreapta pe drum de TAF.La prima bifurcatie am urcat panta la stanga si am iesit pe o culme despadurita.,pe care am mai urcat putin  ,de unde vedeam stanca de pe culmea Racadau.Apoi am revenit in vale si am urcat pe drumul spre dreapta care face cateva serpentine in urcare si ne scoate pe o culme despadurita ,acum o frumoasa poiana cu vegetatie inalta .Aici in urma cu vreo 3 ani au cazut multi copacii doborati de un vant puternic,asa ca au fost scoase  trunchiurile si a ramas o poiana.O poiana cu o excelenta belvedere a zonei cat si a cartierului Valea Cetatii.Urcand pe culme am iesit in traseul marcat dintre Poiana Stechil si Saua Tampei spre care am coborat si apoi pe o poteca nemarcata direct la un izvor amenajat in Racadau.





































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...