joi, 2 noiembrie 2017

Moieciu de Sus,29.10. 2017

Pe o vreme capricioasa cu ninsori la munte am plecat din Brasov spre Bran deoarece in partea aceasta era cerul mai degajat .Pana am ajuns noi in Bran s-a schimbat si vremea! Cerul s-a acoperit de nori si a inceput sa bata vantul.Am parcat masina la Cheile Gradistei si am urcat pe dealul din stanga trecand prin curtea unei pensiuni.Pana mai ieri era un loc liber aici acum s-au ridicat cladiri ,terenul fiind inchis nu mai ai acces liber spre culmea dealului decat trecand prin incinta pensiunilor.Am ajuns pe muchia dealului si ne-a luat vantul in primire ! Vant rece din ce in ce mai puternic si cu ninsori pe alocuri.Bucegii erau invaluiti de nori la inceput apoi vantul a reusit sa-i elibereze si mare ne-a fost bucuria sa-i vedem pentru prima data in noul sezon de iarna ,acoperiti de zapada !Ajungem prin ninsoare pe o stanca ,punct de belvedere deasupra Moieciului de Sus.De aici se deschid privelisti superbe spre Bucegi si Leaota .Coboram de pe stanci revenind in traseul(drumul) de culme si ne apropiem de o cladire asezata fix in drumul nostru , pazita strajnic de vreo 5 caini foarte mari si hotarati .Ocolim ,deviem de la drum cateva zeci de metri si altfel intalnirea fata in fata cu dulaii e evitata!De aici urmam Culmea Lunga unde gasim doua locuri superbe,primul la o masa lunga dintr-un trunchi de brad sectionat unde ne incalzim cu ceai de chimen, cald ,din termos,iar cel de al doilea un loc amenajat din trunchiuri de brad asezate circular un fel de ,,masa a tacerii'' de unde se vad muntii foarte bine.Apoi coboram in centrul Moieciului de Sus de unde vom reveni la Cheile Gradistei pe sosea.

































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...