marți, 8 mai 2018

Cheile Zanoagei-Scropoasa- Sapte Izvoare-Padina-Pestera-Bolboci,29 aprilie 2018

Odata cu deschiderea soselei Transbucegi ,(iarna asta a fost inzapezita, nici acum nu se poate ajunge cu masina la Piatra Arsa),am decis sa facem o drumetie prin zona Zanoaga ,Scropoasa,Padina si Pestera.Ne-am intalnit la iesirea din Brasov cu Ileana,Tomi,Irenke si Gheza care veneau din Sfantu Gheorghe , eu ,Viorica si Marius din Brasov .Am parcat la Zanoaga,am parcurs cheile ,ajunsi la lacul Scropoasa am facut o bucla la Sapte Izvoare ,apoi pe malul lacului pana la capatul Cheilor Orzei.Inapoi prin cheile Zanoagei ,ne-am urcat in masini si am ajuns la Pestera.Aici mare aglomeratie pe sosea,nu gaseam loc de parcare...In final am parcat si apoi pe jos pana langa statia de telecabina ce urca la Babele.Ne-am intors pe jos si am coborat la manastire.O parte a grupului a vizitat pestera,eu ,Viorica si Marius o mai vizitasem altadata asa ca ne-am odihnit la soare.

 Un mic lac langa campingul Zanoaga.
 Intrarea in Cheile Zanoagei.

 Al doilea podet din chei nu a rezistat viiturii asa ca a ramas suspendat in aer si a trebuit sa trecem prin apa pe malul celalalt.




 Urcand de-a lungul cascadei Sapte Izvoare.

 La Dobresti am ajuns din eroare in 2016 tot cautand Cheile Orzei !
 Cheile Orzei ,vazute dinspre lacul Scropoasa.




 Lacul Scropoasa.
 Lacul Scropoasa si puntea de trecere vazute de sus.

 Tufa de liliac salbatic.


 Lacul Scropoasa cu hidrocentrala si conducta de aductiune a apei din lacul Bolboci.









La lac.

In Cheile Zanoagei.




 La intoarcere pe puntea ramasa intreaga ,cealalta e rupta de ape.
 La iesirea din Cheile Zanoagei.

 Vedere spre Pestera si Bucegi(Batrana,Doamnele,Obarsia).




 Aici m-am intalnit cu Viorel Ungureanu,brasovean si el si un mare iubitor de munte,langa manastirea Pestera.
 O cascada langa manastire.

 Intrarea in Pestera Ialomitei.


 Pe barajul lacului Bolboci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...